fredag 9 december 2011

oh happy day!





Det har varit en sån himla bra dag idag. Det är nästan så man kan tro att min mans hårda arbete är klart, det är ofta då jag får lite glädjefnatt, men icke! Nej idag har jag bara (bara och bara!) umgåtts med familjen! En jobbfrukost där det involverades bror, svägerska och syster! Hämtning av mitt underbara barn och sedan iväg till min moster på landet. Det är SÅ gött att komma dit ut och vi känner oss verkligen som hemma (har ju bott där några gånger nu, hehe). Elysia börjar plocka i skåpen direkt. Ja, och där var vi några timmar och bara pratade, fikade och hade himlans mysigt och trevligt! Och mina småkussar tar sååå bra hand om Elysia! Hihi. Sedan bjöd mor och far på kvällsmat. Gött det! Och sist men inte minst ringde svärmor och bjöd in Elysia för lek imorgon. Perfa ju!
Nu sover lill-älsklingen och jag råkade köpa lite fööör mycket snacks till kvällen (men om man kollar på föregående inlägg är det kanske okej nu). Och om några timmar kommer snyggingen hem (för natten bara). (Himla många paranteser nu igen...)


Summan av kallemumman: FAMILY ROCKS! (yeah)

1 kommentar:

  1. daaaahhhhh! yes! I do agree! Family rocks! Det var verkligen mysigt att ni kom hit i eftermiddags!

    SvaraRadera