onsdag 7 december 2011

kärlek!


2007


2008


2009

Nu har jag några av mina fina vänner som är lite nykära. Ååååh vad älskart! Det finns inget bättre än när någon av dem ringer/messar/mailar och berättar! Gah. Jag blir så otroligt glad för deras skull. Och jag kan självklart inte låta bli att tänka tillbaka på min snygging och mig och vårt lilla liv vi hunnit leva tillsammans. Det är så kul! Och så spännande att tänka, se, prata om och tänka på allt fint och galet och konstigt och roligt och hemskt och sånt som vi upplevt tillsammans! Och så blir jag alltid lite extra kär i min otroligt heta man. Jag längtar efter honom varenda sekund och jag älskar när vi ses, när han ringer och när vi sitter i varsitt hörn och surfar. Ja, till och med det älskar jag! Fy vad det är underbart att ha dig, älskling!

1 kommentar: