fredag 30 december 2011

ett roligare liv!



Här sitter jag med foglossningsbälte runt höfterna och hatt på huvet. Ni vet väl om att en hatt gör livet liiiite roligare? Jag tänkte det igår, när jag klurade på om jag skulle köpa den eller ej. Tillslut insåg jag att jaa, en hatt. Den kommer göra mitt liv roligare. Och så fort jag tar på mig den så känner jag mig lite extra cool/snygg/MJ/jazzig/rockig/töntig ja, osv. Det finns så många alternativ liksom! Jag ska lätt ha den på mig imorgon (nyårsafton, för er som glömt). Nehepp! Nu får mannen komma hem snart efter bensinhjälpande och pizzahämtning!

Glad helg på er!

1 kommentar:

  1. AWESOME! :) Jag skaa också skaffa hatt så jag kan sätta den på huvudet varje gång jag behöver bli lite gladare... Jättebra tips! ;) Hihi, tack för igår! Det var en av de roligaste kvällarna på länge! LOVE YOU! Puss

    SvaraRadera