fredag 19 december 2014

to be yourself whatever happens



Med nytt år framför mig verkar jag bli hoppfull. Och det är ju kul! Jag måste ut ur denna ont-i-magen-och-ryggen-dimman lite och bara få drömma. Drömma är bra, tror jag.

Inför nästkommande år drömmer jag att:

- Våga vara mig själv, ännu mer! Våga stå upp för mina drömmande outfits och speciella uttryck. Men också låta bekvämligheten ta sin plats.

- Träna hårt - för att bli stark. Jag är så trött på min krokna kropp. Den här hösten har flugit fram utan att knappt kunna träna, för jag varit sjuk så mycket. Jag drömmer om en hårdträningsvår!

- God hälsa! Ja, det har väl alla fattat nu att jag längtar efter. Både hos mig och min familj.

- Att våga fortsätta lita helt och håller på Gud. Och att han leder oss i rätt riktning... Det är en svindlade, spännande och läskig känsla.

- Uppleva något nytt! Vara öppen för allt!

- Att valet i vår blir som det borde. Och snälla människor, tänk till innan ni röstar!!!!

- Roliga och unika second hand-fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar