måndag 15 april 2013

denna kvinna, denna inspiration!

Bild på Elsa Billgren härifrån.

Igår berättade en av mina vänner hur TRÖTT hon är på allt snack kring vikt, matintag och träning. Inte ur ett hälsosamt perspektiv då, för det kan väl alltid vara inspirerande. Men ur ett ohälsosamt perspektiv är det enbart tråkigt, jobbigt och energidragande. Vi åt frenetiskt av chokladkakan och önskade att all vikthets bara kunde försvinna i ett svart hål.
Det får mig att tänka på Elsa Billgren. Hon är min idol. Hon är en kvinna som står för precis allt gott och bra man kan hitta. Hon har personligheten från ovan, kroppen som gudinnan, stilen som alla vill ha men inte vågar (?), leendet som lockar till glädje och en varm, fin, vacker och inspirerande blogg.
Hon är så härlig! Hon har kurvor och klär sig precis så snyggt man ska efter dem. Hon är ju tokig i vintageklänningar och jag älskar att hon är det! Hade jag hittat de hon har hade jag också varit det.
Jag blir så glad över att ha en sådan stark och framgångsrik kvinna som förebild inom modebranschen. Hon står inte bara för att en kvinna ska se ut som en kvinna, utan också för hållbart mode som jag äääääälskar. Det är inte många framgångsrika som tycker så!

Låt dig inspireras, inte tryckas ner! Känn glädjen av att se ut som du gör, vare sig du är pinnsmal eller kurvig. Och kolla in Elsas blogg vetja!

1 kommentar:

  1. Å ja jag tycker också att hon är sjukt inspireande! Älskar hennes blogg!

    SvaraRadera