torsdag 15 september 2011

kvällsfunderingar





De översta byxorna där, ser ni? Jag vill ha sånna. Tror ni man kan hitta sånna på second hand? Får nog ha mina fådda topshop-jeans imorn, bara för att liksom.
Jag har en illusion om att vara riktigt kreativ ikväll. Ta fram symaskinen, försöka sy upp lite klänningar och kjolar. Men jag orkar ju inte! Hur orkar folk? Önskar verkligen att jag hade så mycket kreativitet liggandes att orken bara kom, liksom.
Men den nedersta bilden... det var ändå rätt coolt. Avklippta jeans sådär. Jag är ju så kort, så ALLA jeans är ju sju meter för långa på mig. Kanske skulle testa? Det krävs ju ingen symaskin direkt.

Näpp. Ska fortsätta titta på vänner och äta tonvis med popcorn. Yam.

1 kommentar:

  1. Du borde klippa nått mönster! Jag klippte av ett par shorts lite sådär volangit, de blev awesome! Kram Camilla

    SvaraRadera