lördag 10 september 2011

favourite autumn


För två veckor sedan kunde man gå barbent. Nu fryser jag wöva av mig inomhus.

Usch. Det är detta jag inte gillar med Svedala. Kallt, kallare, kallast. 
När jag var yngre var hösten min faborit, men jag vet inte längre. 
Visst är det underbart att få tända ljus och krypa ner i soffan och ta på sig varmare kläder, sockar, tjocktröjor och sånt. Men när jag hela tiden fryser känns det inte party ju!

Snart kommer en vän och hennes underbara dotter, sen ska la familia på Garden Party och vidare till andra vänner för middag. Detta är helg. Så nu tar jag helg. 

Glad helg på er!

4 kommentarer:

  1. URSÄKTA MIG?! Bor du i Svedala?! Jag fattar inget! Bor inte du i Landskrona?

    SvaraRadera
  2. hahahaha, nääää. min pappa sa alltid svedala om sverige..... kanske inte läge i Skåne?

    SvaraRadera