tisdag 20 september 2011

emotional napsack


Shit pommes vilken ångestdag jag har imorgon. Eller, jag vet ju inte om det är det. Men fy sketan vad jag ogillar det här med c-uppsats. Det känns som det mest är a slap in the face och en massa självförtroendenedryckningar! Även om jag vet att all kritik bara är för att det ska bli bättre.

Men jag är inte riktigt kapabel för denna nedryckning och vill helst bara att alla ska vara vänner och älska varandra? Vad är det för naivt med det?
Jag känner mig som en emotional napsack, som Ross & Chandler skulle sjungit.


Jaja. Nåt ska man ju ha på sig imorgon också, tänkte jag. Har jag berätta att jag varit på klädbytarfest? Världens bästa grej, antagligen. Mer om det en annan dag.

Men jag bytte till mig en liknande kjol som är på bilden faktiskt. Den får det nog bli imorn. Och kanske en basker på det. 
Och så ingen mascara gissar jag, det lär ju flöda tårar när klockan slår 12...

1 kommentar:

  1. Du kommer fixa det galant Filippa! Och sen är det över. Lycka till med allt! Pepp pepp pepp!

    SvaraRadera