onsdag 18 maj 2011

så bra för mig!





Så bra för mig att jag har fotat mig själv, ja i söndags var det ju, för inte langar jag in några sköna second hand-outfits den här veckan inte! No, no. Jag vill skylla påååå.... vädret. Och. Att jag inte mår hundra än. Det är precis på håret att jag orkar ta mig hem efter praktiken, så slut är jag nu. Usch ja. Tur att man inte alltid mår såhär, eller hur?
Men okeeej, kolla klänningen! En riktig skönhet, väldigt speciell sådan, för 25 kronor på Pingstkyrkans Second Hand i Helsingborg. Det är alltså denna, bland annat, som jag nu sytt upp lite. Den var ganska lång nämligen. 
Jag är liiite skeptisk till om jag kommer att våga använda den faktiskt, jag blir lite nervös av sådana här annorlunda plagg. Men jag hoppas!

Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. LÄTT att du ska använda den! Den är väldigt fin Filippa!

    SvaraRadera
  2. Superfin ju! Klart du ska använda den!

    SvaraRadera
  3. skeptisk?? annorlunda? hallååå..... passar dig döbra!! använd den :) :) du måste prova åtminstone en gång tycker jag :) det blir fräckt

    SvaraRadera
  4. Haller med Anna prova den, tycker den verka jatte snygg!

    SvaraRadera