torsdag 26 maj 2011

hjääääälp!


drömig bild av camillisen!

Det var ju finonsdag i onsdags. Jag tror det är finfredag imorn. Kanske?
I skolan imorgon har vi crazy genrep inför en föreställning och jag ska även vara utklädd till min dröm(outfit). Men vad sketsingen ska jag ta på mig dårå?
Är det nån som kan ge mig förslag såhär på kvällskvisten? Helst någon som skulle kunna anordnas ikväll.
Okej, bring it!!! Alla tips är välkomna utom bananer!


update: seriöst, 100 klick senare och ingen som hjälper mig, coome ooon!

1 kommentar:

  1. Äpplen! Nääärå. Alltså, ska det vara så flummigt att det ska gestalta en dröm, eller är det just en drömoutfit? Ska det se ut som en dröm kan du ta en vit klänning och limma på bomullstussar (jag kopplar ihop dröm med bomull) :P Annars tycker jag att du ska ta på dig ett plagg som du inte riktigt vågat använda förr. Lycka till och glöm inte fota och lägga upp :)

    SvaraRadera