tisdag 26 april 2011

Varning

Jag vill bara varna er, mina trogna läsare, att det lär bli gles uppdatering de kommande veckorna. Detta för att jag från och med idag går på en praktikperiod på 4 veckor. Jag brukar vara rätt off under dessa perioder...
Det positiva är att, när dessa veckor är över, så är det bara 4 till, innan vi flyger iväg! Det tycker jag känns heeelt overkligt, men det är antagligen det som kommer få mig att orka igenom allt som är kvar i skolan. Fy vale vad drygt det är att plugga nu! Men, drygt fem veckor kvar av denna dumma inriktning! Tjoo! (förlåt, det blev nog rätt internt, men ni som går KME fattar ju precis!).
Jahopp, då kör vi då! Heja på mig, tack!


2 kommentarer:

  1. Jag har varit trött på KME sen dag 1! Fattar inte varför jag inte bytte! Kämpa på genom praktiken och ställ in siktet på New York =)

    SvaraRadera
  2. Jag fattar att du tycker det är jobbigt. Heja dig!

    Kram, Pernilla

    SvaraRadera