fredag 29 april 2011

för sketen!

Med träningsvärk i magen (försökte mig på pepp inför Beach 11 igår, men det gick ju sådär) och halsont som värker, inser jag att den här bloggen är så gryyyymt tråkig just nu! Jag vill ha en vårig, somrig header med mina fina våriga, somriga second hand-fynd ju.
Men jag varken hinner eller orkar. Och det är svårt att styra upp en egen photoshoot med en lite sprallig unge och limited plats i lägenheten.
Hm. Jag återkommer väl, förhoppningsvis med någon form av inspiration!

1 kommentar:

  1. Du borde ta med dig de kläder du vill ha på dig i headern och besöka mig på skolan så kan vi ta bilder i studion, det hade kunnat bli riktigt snyggt :) Eller! om du inte vill ha enbart vit bakgrund så hade vi kunnat ta det utomhus, kanske vid citadellet? och göra ett montage.. där är så grönt och fint :)

    Jaaja, säg till om du vill ha hjälp! :)

    SvaraRadera