fredag 1 april 2011

the fluffy hair that weren´t fluffy


Här om dagen ville jag så gärna visa hur galet fluffigt mitt hår var. Det kändes helt crazy. Sen när jag kom in och tog den här bilden såg det ju för sketan helt normalt ut. Typ. Jag måste haft riktigt konstiga ögon där ute alltså.
Jag är så exalterad idag. Igårkväll tog jag nämligen tag i min nya symaskin för första gången! Det är ju rätt svårt att hitta tid för sånt, men nu vet jag minsann vad jag ska göra på kvällarna! Typ. Jag ska försöka visa er vad jag åstadkom, första gången på symaskin - helt själv! Woho!

2 kommentarer:

  1. Kul att du börjat sy nu! Sådär mycket volym är kanske normalt för dig, men här sitter jag och är avis ;)

    SvaraRadera
  2. ååh det gillas! symaskinen är min bästa vän, sålänge vi talar samma språk iaf, det är inte alltid ;(

    SvaraRadera