tisdag 15 mars 2011

some other some day



Vi fortsätter med gästandet på bloggen, och här kommer även en hälsning från min vän Darya. Det var även hon som peppade mig att starta upp den här bloggen! Kul ju! Here goes:

Tja!
Jag vill bara säga att jag nog har blivit lite omvänd. Jag har aldrig brytt mig om kläder. Eller märken. Eller mode. Och det gör jag väl inte nu heller. Men jag har blivit så himla inspirerad. Av Filippa. Jag har känt henne i typ 7 månader nu och hon är så jävla inspirerande! Alltid så fräcka kläder och kombinationer. Så nu har jag blivit riktigt sugen på att experimentera och utforska själv. Jag kommer inte handla massa dyra kläder. Jag kommer inte heller enbart handla second hand. Eller handla oftare än vad jag gör nu. Jag kommer bara försöka vara lite mer kreativ med min klädstil. Det är ju så enkelt. Matcha lite, prova lite och framför allt VÅGA lite. Jag skäms aldrig för nånting i princip. Så varför skämmas för att man vill sticka ut lite med sin klädstil? Och med sticka ut menar jag inte helt utflippad utan att hela tiden ha nånting som är JAG i min klädstil. Det här ska bli kul. En riktig utmaning. Jag har alltid så jävla tråkiga kläder på mig. Och från och med i dag så är det slut på det. Nu ska jag utforska min garderob och se vad jag kan hitta på för spännande grejer. 

Jamen vi hörs! Tja!



Besök Daryas blogg vetja!

3 kommentarer: