torsdag 10 mars 2011

some day


Haha, så töntigt det blev. Nu har ni kanske jättehöga förväntningar. Det skulle ni icke haft. Usch näh. När jag kollar på bilderna (som för övrigt är sunkiga iPhone-bilder eftersom kamerabatteriet dött och jag skulle ut å springa direkt å sen var alla kläder dyngsura när vi kom fram! Puh, lång mening), så känns det som, blääh.
Men, för att vara mig och för att vara på sånt ställe som jag är dagligen, så var det en ganska vågad outfit. Men sketan vad skön! Nästan som att jag hade myskläder liksom.

Kjol, tights, linne H&M
Tröja, Röda Korset, 5 kr
Converse, New York

4 kommentarer:

  1. najs! bra att småvåga i början. det måste ju vara bekvämt såklart =)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Men visst är det svårt att hitta inspiration när man hänger med barn på dagis/förskola! Tack för peppen och uppmuntran! Jag kör också mest kjol/tunika/klänning och leggings under, det har liksom blivit min stil mest för att byxor sitter superdåligt.

    klart att du kan ha en sån kjol! Och det var inte svårt att sy, mina sykunskaper begränsar sig till att laga lite plagg och sy gardiner och kuddfodral, men nu utmanar jag mig lite och testar att sy plagg =)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé att inte köpa en massa nytt. Ett jättebra initiativ tycker jag, vi konsumerar allt för mycket.

    SvaraRadera