lördag 19 februari 2011

today´s catch



Idag var vi på Pingstkyrkans second hand i Helsingborg. Egentligen var det faktiskt mannen min som ville dit (which never happens). Men, det var så att han skulle köpa ett dragspel! Och det gjorde han minsann! Så nu funderar vi på att knåpa ihop ett ålderdomshemsband. Hm. Vi får se hur det går... haha.
Anyway. Jag hittade den perfekta tröjan, precis en sån jag letat efter! Men så sjukt. 30 kr fick jag punga ut. Samt en mockaskjorta i samma färg, som jag vet är helt rätt, men kan bli så illa fel... Vi får se hur jag lyckas med den.


Dagens blev alltså second hand-tröja och lacktajts från Lindex år 2009.

Ps. Ja, jag är aaaaptrött...

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillar mina fynd, jag diggade verkligen den blå tröjan du visa för nån dag sen! Alla Emmaus heter Emmaus Björkå, just den här ligger i Heleneholm bredvid ÖoB och Özen Allfrukt om du vet var det ligger. Humana är min favorit också! Och myrorna, men bara det som ligger på ystadvägen =)

    SvaraRadera
  2. Hittade hit genom en kommentar du lagt i en blogg om en tråkig förlossning(jag med). Hittar inget om den här, men din deal du gjort verkar ju jätterolig!
    Jag har aldrig vågat mig in i en second-hand. Nånsin.
    Nyfiken på vad mer du hittar =)

    SvaraRadera