torsdag 30 maj 2013

vad mer kan man göra själv egentligen?

Jo, det ska jag berätta. Shorts! Seriöst, det ÄR enkalst i världen.
1. Gå till valfri second hand
2. Köp ett par snygga/fula jeans
3. Klipp av till valfri längd


Dessa är ett par Calvin Klein-jeans jag köpte för tre år sedan på Pingstkyrkans second hand för 50 kr.


De är fortfarande mina favoritshorts! Lösa och sköna.



När jag köpte dem var benen vidare än jag vet inte vad. De var alltså jättevida. Inte riktigt något som jag anser mig passa i. Men när de klipptes av blev de perfekta!
Här om dan rotade jag i makens garderob och fixade nya shorts till honom också. Galet praktiskt!

Så snälla ni, kära vänner, köp inte de där dyra jeansshortsen i affärerna! Det är sååå enkelt att göra sina egna! Och galet mycket billigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar