tisdag 20 december 2011

so crazy

När jag fyllde år i år (mars) så fick jag ett presentkort av en kompis på en av Landskronas fina skönhetssalonger. Jag har många gånger tänkt använda det men visst inte kommit till skott. För några veckor sedan kom vi på att det kunde ju vara helt underbart att fira att jag klarat praktiken (yes!) och få en kul behandling. Eftersom mitt sikte innan varit helkroppsmassage - och jag nu plötsligt är gravid?! - fick jag tänka om. Och jag tog en behandling jag aldrig i mitt liv tänkte jag skulle ta! Nämligen en ansiktsbehandling. Det låter så vuxet tycker jag. Men i det ska de färga ögonfransar (bye bye mascara!) och forma bryn samt nack- och huvudmassage. Det låter så lyxigt att jag funderar på om jag behöver rota fram min balklänning?
Fint ska det bli i alla fall och tacksam är jag (TACK Linda!!). Sånna presenter är ju guld värda alltså.

1 kommentar: