fredag 11 mars 2011

friday, bloody friday





Fint bildkollage, alltså. Riktigt imponerad av mig själv, att hitta så många vinklar av vad jag har på mig, utan att egentligen visa vad jag har på mig. Förvirrande? Ja!
Jag har, av otroligt konstig anledning, fått kramper i magen, jag går alltså inte in på detaljer. Detta tvingade alltså hem mig från periodens sista praktikdag (tjo!) och ledde till ett ombyte som innefattar mysstatus. Håliga tights och en randig tröja, från Röda Korsets second hand, 5 riksdaler. Helt okej mysoutfit, på nåt vis.
När jag var yngre avskydde jag att ha svarta strumpor. Detta är något jag fått vänja mig vid, eftersom mina egna på nåt vis alltid tar slut, och jag måste rota i mannens (genomsvarta) strumplåda. Fint som snus.
Snart ska jag trösta mig själv med en utomordentligt god tacomiddag. Mums!

1 kommentar:

  1. Mys-outfit is the shit! Får vi se sjömanskavajen i bloggen? Hoppas du mår bättre nu.

    SvaraRadera